2015. február 28., szombat

TOP SECRET /De nem új fejezet/

Sziasztoook!

Na szóval, neeeem, nem írtam meg egy nap alatt az új fejezetet, ennyire nem vagyok aktív. Ez most olyan.... kitérő, amit igazából nem ajánlok elolvasásra, mert, ha nem is okoz maradandó károsodást, rólam szól, és hát... maybe unalmas. Szóval ha eddig eljutottál, nyugodtan ikszeld is ki az oldalt, és inkább menj, és... vagyis tök mindegy. Ezek után szinte biztos, hogy mindenki kíváncsi rá, akkor miért jártatom a pofám, kivéve ugye azokat, akik komolyan vették a felszólításomat, és tényleg rányomtak az x-re. Sosem derül ki :)

Na, a lényeg, hogy ha bárki más tette volna ezt velem, talán csak nevetek egy jót, és figyelmen kívül hagyom (mondjuk ebben nem vagyok annyira ász) de mivel az én drága, egyetlen, szeretnivaló fake hugicám tette, hát a kedvéért megteszem. Szabó Zsófia drágát szidjátok, hogy itt rabolom az időtöket... (De Zsófi, engesztelésképp vannak neked a szeksi Chunjis gifek ♥)

Szóval van ez a díjas izé, amit kaptam. Nem, nem Nobel és nem is Oscar, még nem tartunk ott. Biztos ti is jobban értetek hozzá, mint én, mert én általában nem vagyok járatos az ilyesmiben. Nem értem, miért díj, inkább olyan: "tudj meg többet rólam" cucc. De nem ez a fontos.

A szabályok szerint:
• Rakd ki, kitől van!
•Írj magadról 10 dolgot!
• Válaszolj 10 kérdésre!
• Tegyél fel 10 kérdést!
• Küldd tovább 10 embernek!
 Na mármost megkapjátok.



Magamról 10 dolog:
1.Imádok beszólogatni az embereknek, de főleg azoknak, akik közel állnak hozzám, és akiket szeretek :)

2. Bármiből képes vagyok viccet csinálni. És ezzel imádom az embereket idegesíteni, ami szintén kedvenc sportom.
3. Mindenkivel szemben optimistának mutatom magamat, csak magammal szemben vagyok irtó kritikus és pesszimista. Mondjuk jobb, mintha fordítva lenne...

4. Egy lakatlan szigetre ha egy valakit vihetnék magammal, az anyukám lenne, mert nem tudok főzni.
5. Nem szeretem túlzottan a valós nevemet, mert általában mindenki félreolvassa...
6. A kedvenc bandám a Teen Top ugye, mert hülyék, de közel nem a BEST-ek tág viszonylatban. A véleményem szerint Myungsoo a világ legtökéletesebben/legszebben kinéző pasija, ha választhatnék bandát, kivel énekelhetek egy színpadon, az FTIsland lenne, és a példaképem Henry Lau. Mert egyszerűen benne még nem találtam hibát...
7. Régen énekeltem, hegedültem, vívtam, színjátszó körbe, de még egy évig lovagrendbe is jártam... Mára csak az írás maradt, amit mindig is csináltam.
8. Utálom ezt a 8-as számot, így inkább lesz 11-es is.
9. Előbb szerettem meg írni, mint olvasni. Szerintem engem nagyon elfuseráltak...
10. Ha visszamehetnék az időben, semmit nem változtatnék meg (talán rendesen megtanultam volna spanyolul), csak beülnék kényelmesen, popcornnal, és röhögnék a mostani fejemmel az akkori szerencsétlenkedéseimen.

11. Legnagyobb álmom, hogy keresztülszaladhassak az autópályán, és életben is maradjak. Ez után nem sokkal jön az, miszerint híres írónő leszek, megváltom a világot, béke Nobel díjas leszek, és megveszem az összes színű/fajtájú/ízű converse cipőt, ami létezik :)


A kérdések:
Mit érzel egy-egy fejezet/poszt megírásakor? 
Néha csak úgy írom, néha azt, hogy érjek már a végére, néha totál beleélem magam, néha meg csak  elábrándozok felette. Utólag szoktam visszaolvasni a GP fejezeteit, és még néha én is elcsodálkozom: ez én írtam?

Ha elakadtál a folytatással, miből merítesz ihletet?
 Kiülök a kertbe, füstölőkkel, és meditálok. Na jó, csak hülyéskedek. Igazából... nem tudom. Az életben sosem éreztem, hogy valamiből meríteném az ihletet, az csak úgy ott volt. Magam sem értem :'D Ha meg elment, vártam, hogy visszajöjjön.

 Szoktál azon gondolkodni, hogy valaki más, egy ismeretlen olvassa a blogodat?
Gondolkoztam az elején, aztán rájöttem, hogy ez bizony így igaz. Ilyenkor mindig elgondolkozok, hogy vajon ők hogyan találtak rám?

Mit éreztél az első visszajelzésedkor? 
Úgy éreztem, van értelme annak, amit csinálok. Boldoggá tett. Ahogy azóta minden hozzászólás/visszajelzés.

Van olyan személy, akitől elvárod, hogy olvassa az írásodat?
Volt. Már nincs :)
Ha van, ki az? Ha nincs, gondolkoztál azon, hogy megkérj valakit?
A legjobb barátnőm volt, aki olvasta, de mostanában kevés ideje van ilyesmire, így nem várom el. Régen mindig akkor tettem csak fel a GP fejezeteit, miután ő olvasta. Már nincs így. De azóta hálás leszek neki azért, amit még a gimiben értem tett. Ha ő nem lenne, én sem lennék itt. Ha valaha olvassa a sorokat, akkor remélem magára ismer, és tudni fogja, mennyire szeretem :)
Hogy most kit kérnék meg? Hát ha értenék, akkor a Teen Top-ot. Biztos nagyon mókásnak találnák, de L.Joe azok után biztos nem szólna hozzám, amekkora parasztot csináltam belőle...

Miért írsz blogot?
Franc tudja... Mókás? Ja, mókás :) És mert mi lenne veletek nélkülem? (nem komoly kérdés, csak olyan... olyan just kiddin')
Amikor írsz, szoktál zenét hallgatni, vagy bármi mást csinálni?
Igen, szoktam. Mindig zenére írok, ami befolyásolja is a történetet olykor.
  
Mi a kedvenc számod?
Mármint szám-szám, vagy zeneszám? Nincs kedvenc számom, szeretem a 7-et, a 13-at, a 17-et és 21-et. És gyűlölöm a 8-ast. Hát fúj már, hogy nézhet így ki...
Zeneszám pedig... Megfogtál. Annyi zenét szeretek, de talán, ami mindenre gyógyszer, és ha baj van, csak az tud megnyugtatni: Henry Trap és Fantastic.
A koreai zenék mellett még jó sok mindent hallgatok, de legszívesebben kelta és Two step from hell, Lindsey Stirling és egyéb epic muzsikákat. Ezek a gyengéim :)
Szoktál izgulni, hogy fog-e tetszeni az olvasóidnak amit írsz/írtál?
Igeeeeen, mindig agyalok rajta. De mindig megnyugtattok, hogy tetszett nektek, ezért hálásabb nem is lehetnék. Vagyis de, lehetnék, és dobálhatnék cukorkákat is, meg meghívhatnálak titeket csokifondüzni, de... egyszer majd bepótoljuk ;)
Én nem küldöm el senkinek... Mert lusta vagyok, és annyira senki nem érdekel, mint... ti. Szóval ha van kedvetek, akkor válaszoljatok erre az öt plusz kérdésre, mert épp nincs jobb dolgom, mint ezeket olvasgatni :) (Igen, Csutka, te is!!!)

1. Tél vagy nyár?
2. Rizs vagy krumpli köretnek?
3. Kutya vagy macska?
4. Ha egy különleges képességed lehetne, mi lenne az?
5. Melyik országba mennél el legszívesebben? (És most Koreán kívül :'D)
+1. Hogyan találtatok a blogomra? :O És mivel egykor kitaláltam, hogy mi lesz a vége, de most kitaláltam még két alternatív megoldást, válasszatok, hogy 1., 2., vagy 3. vég legyen. Kicsit zsákbamacska :D
Esetleg van még kérdésetek tőlem, most ti se habozzatok, mert most nagyon kitárulkozós kedvemben vagyok :"D 
És hogy ne maradjon el a szívem csücske sem ♥

3 megjegyzés:

  1. Csutka jelentkezik! :)
    Először is had mondjam el, hogy enyhe szívrohamot kaptam, amikor megláttam a bagettfejűt és egy kis visítás után tudatosult bennem, hogy direkt csináltad ezt. Azt akarod, hogy meghaljak örömömben? :D És mivel külön kértél, hogy írjak válaszokat, ezért nem tudom elutasítani unnit. :D
    1.Inkább tél, bár a nyarat is szeretem....
    2.Ááá... Ez egyértelmű. Mivel anyám rizs-függő, ezért én is az lettem :D
    3.Csak kutya!!!
    4.Óóó. Ezen már gondolkodtam... Teleportálnék. Vicces lehet hirtelen feltűnni emberek előtt. :D
    5.Spanyolországba vagy Argentínába.
    +1. Hehe. GP történetét már elmeséltem, de a myteentopworldét még nem. (Készíts popcorn-t, felettébb érdekes lesz) Na szóval, nagyjából május felénél járhattunk, amikor elmentünk az osztállyal egy három napos kirándulásra. Az utolsó nap annyira unatkoztam, hogy már mindent akartam csinálni. Még a kockákhoz is odamentem hátha ők befogadnak.... De ahelyett, hogy szórakoztattak volna, megfertőztek és pár perc múlva már nekem is a kezembe volt a telefon. Fogalmam sincs, hogy de a GP-n kötöttem ki, és kíváncsiságból megnéztem a Google fiókodat. Ott láttam, hogy van egy másik blogod is.... És hát ugyebár egy híres írónő írta, már csak azért is elolvasom. Eleinte fogalmam sem volt, hogy kikről írtál, de tetszett. Tetszett, mert te írtad, tetszett, mert jó volt és élveztem. De az igazi szerelem egyértelmű, hogy szeptember közepén kezdődött. Akkor újra elolvasta az összeset és tudatosult bennem, hogy kikről írtál. Erre a blogra meg szintén az adatlapodon találtam rá. Már szinte aznap láttam, amikor feltöltötted a legeslegelső részt.
    Szóval így. ---Köszönöm a sok-sok Chunji-t----- Mint már annyiszor, most is fangörcsöt kaptam a bagettfejűtől :S

    VálaszTörlés
  2. 1. Természetesen nyár ( inkább süljek meg mint fagyak meg :D)
    2. Krumpli (sütve, főve teljesen mindegy )
    3.persze hogy kutya :)
    4. ömmm... Hogy eltudjak felejtenidolgokat de nem csak magamnak hanem másoknakis ( persze ha ezzel segitek nekik... :D)
    5. Angliába hova más hova :D
    1. Nos hát nem pont én találtam hanem egyik barátnőm úgy erőszakolta rám hogy kezdjem el olvasni mert annyira nagyon jó..( egy nem nagyon tévedet!!! :D kettő mentségemre szóljon akkor még életemben nem olvastam addig még ijeneket) ...... Hát szóval én így találtam rá :D :)

    VálaszTörlés
  3. 1. Semelyik, mert az őszt és a tavaszt szeretem
    2. Nem tudok választani
    3. Szint úgy, mint két fajta állatot szeretem
    4. Exosokét gyúrnám egybe
    5. Svájc
    +1. Azt, hogy hogy találtam a blogodra egy jó kérdés. Csak arra emlékszek, hogy a barátnőddel közösen írt blogról keveredtem ide. És hogy mi legyen a vége inkább rád bízom, mint hogy találomra írjak egy számot :D

    VálaszTörlés